can review the giveaway contest here : http://www.mummysreviews.com/2010/05/23/moo-moo-kow-bamboo-cloth-wipe/
saje-saje enter contest kut-kut la bertuah.. yes, i'm addicted to cloth diaper. best because we go green! my son pun cepat belajar how to recognize kalau dia dah poo-poo... cuma belum sampai masanya lagi dia nak belajar poo-poo dalam bilik air, sebab tendency dia untuk bermain air amatlah kuat!
so far cloth diaper yang dah digunakan : lunatots, coolababy and the latest wuddah.. kalau dpt hadiah untuk contest ni, lagi best boleh cuba cd baru :)

yup tak sangka cd ni best jgk hehe...
ReplyDeletepah, cd wuddah tu besar sket kut kalau utk sofea
ReplyDeleteThank you very much for sharing Mummy's Reviews™' Giveaway on your blog. Good luck and have a great day! :)
ReplyDelete