tak banyak aktiviti lately.. ibu ngan ayah bz je. sian kat anak-anak. gambar pun tak dan nak amik. ye la, ibunya dah makin tak larat. teringin nak ajar anak-anak menempek kertas buat kolaj. tp apakan daya kat umah saja macam-macam nak buat, apa yang boleh buat bg kertas lukisan n pensil warna.. tenyeh la atas kertas tu.. sambil ibu melipat kain baju yg bertimbun-timbun [huh, bleh bukak kedai dobi sbb terlampau byk baju]. sampai satu tahap boring gaban, anak-anak mula menunjukkan aksi spiderman mereka, panjat sana sini, sambil "membantu" ibu melipat kain. maka keluarlah suara halilintar dari peti suara ibu mereka ini hahahaha...
just to share with family gambar-gambar diorg ni:

ni lepas balik dari tesco.
rasanya ibu tgh kemas2kan bilik ini, afif sibuk main. sib baik x ganggu ibunya

ni la aktiviti melukis [contengan je]. cuba lihat betapa khusyuknya afif melukis, ada style tuh!
No comments:
Post a Comment