Monday, 1 June 2009

ASQED 2009

petang Jumaat, ibu dapat call dari opismate bgtau ibu terpilih untuk menyertai symposium kat KL nih. Weekend balik SP, so ibu tak berpeluang nak intai-intai email yang dimaksudkan tu. pagi tadi ibu check email, ni la email yang ibu dapat:



15 - 16 Julai 2009. Lambat lagi, tapi ibu dan ayah dah runsing-runsing dah. Cemana ngan Afif ye?? Ibu takde solutions lagi sekarang ni. Hari ni malas lagi nak fikir pasal tu. Biaq pi la dulu!!

Wednesday, 27 May 2009

Tuesday, 26 May 2009

Cuti Beku!!!

Nape bos ajak buat meeting time ibu plan nak cuti??? aduiiiii.... kena tukar plan la plak!

Gunting Rambut

Entri ni dah lama. 2 minggu yang lepas. Ibu lambat nak upload gambar ni dari hp ibu. Ibu dah baper kali ajak ayah pegi gunting rambut Arif Aiman, tapi tak dan dan lagi. So petang Jumaat suatu minggu tu lepas balik keja terus singgah kat kedai auntie. Bgtau kat Arif nak gunting rambut. Memula cam excited la konon-konon. Bila sampai time nak gunting rambut, duduk atas kerusi ok lagi. Auntie start gunting ok lagi, tapi bila ayah kalut nak amik gambar (haha sbb ibu suh ayah amik gambar, 1st time gunting rambut kat kedai), dia mula nak sob sob dah. pastu tak lama tu hua hua laa. kelam kabut auntie gunting cepat-cepat. dah abis tu ok la. masuk kereta terus senyum-senyum. apa la anak ibu nih.


sebelum rambut pendek

tengok tu muka dah cebik dah

hua hua hua

nampak tak air mata meleleh?

on d way balik. macam xde apa-apa je. rambut dah pendek!